Wednesday 18 September 2013

UMAR - 1001 Rahsia Untuk Lelaki

PROMOSI:
1 kotak RM 260
2 kotak RM 450
4 kotak RM 880
penghantaran percuma

harga pasaran: RM 289 sekotak

Apakah itu Umar?

Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki. Khasiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaiki sistem dalaman badan serta memperbaiki sistem pengedaran darah dalam badan kita.  Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini.  Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat menambahkan seri kulit, memperbaikki sendi-sendi dan urat saraf, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran.  Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul.  Bagi yang sudah berkahwin, tanggung jawab kita sebagai suami akan dapat ditunaikan dengan dengan lebih baik samada lahiriah atau batiniah, insyaallah.


Kandungan utama Umar :
Palmetto, Tongkat Ali, Macca, Tribulus Terrestris, Mulra Puama, Ashwaganda (ginseng india), Biji Labu, Epimedium, serbuk madu, Garcinia Cambogia, Tamarind , Payllium Husk dan perasa Lemon.


Fungsi Umar
  1. Melancarkan peredaran darah
  2. meningkatkan keinginan seksual
  3. menenangkan fikiran
  4. menguatkan sistem peranakan lelaki
  5. meningkatkan kekuatan, tenaga, daya tahan nafsu dan fungsi seksual
  6. menguatkan sistem pertahanan badan
  7. membantu dalam membina dan menguatkan otot serta sendi sendi
  8. baik untuk pertumbuhan kulit, tulang dan gigi
  9. meningkatkan hormon lelaki
  10. dapat mengurangkan selera, memperlahankan pengeluaran lemak dan mempercepatkan pembakaran lemak
  11. membantu dalam mengurangkan masalah kencing tidak lawas
  12. "tamarind" membantu dalam menyejukkan badan
  13. mengelakkan sembelit ( sebagai pelawas) dan membantu memperolehi sistem pencernaan efisyen
  14. membekalkan tenaga dan mengelakkan kelesuan
  15. mengatasi batuk dan sakit kerongkong
  16. pemgambilan 3 bulan berturut turut adalah perlu untuk kesan terbaik

Testimoni Umar
Hosni, Kota Bharu
  1. Setelah 6 bulan berkahwin, isteri saya selalu bermasam muka setelah kami bersama. Faham-faham lah apa sebabnya.  Setelah saya di perkenalkan dengan Umar oleh jiran saya, masuk kotak ketiga saya guna, saya mula dapat merasakan perbezaan pistol saya.  Isteri saya juga mengakuinya dan jarang lagi bermasam muka setelah kami bersama. Umar memang best, hidup Umar.

Haji Yaakob, Perlis
  1. Badan saya selalu kepenatan jika berjalan.  Kadang-kadang rasa tenaga sudah kehabisan jika menaikki tangga lima ke enam langkah.  Tapi setelah menggunakan Umar, saya rasa badan semakin sihat serta dapat menaikki tangga lima ke enam langkah tanpa rasa penat seperti sebelumnya. Saya akan terus gunakan Umar jika terus diberikan rezeki oleh allah.

Pakcik Deraman, Penang
  1. Saya dah hampir 2 tahun mengalami sakit-sakit sendi serta masalah urat saraf.  Nak pergi masjid pun terpaksa gunakan tongkat.  Tapi setelah menggunakan Umar sebanyak 3 kotak, alhamdulillah saya tak perlu gunakan tongkat lagi untuk ke masjid.  Kesihatan saya semakin baik dan rasa macam muda semula. Terima kasih Umar.

Ahmad Zamli, Baling
  1. Saya alami masalah buang air besar serta susah untuk tidur.. Mula2 isteri saya yang menggunakan Umaira. Dia mengidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah nampak perubahan ketara pada dirinya, saya pun terasa ingin mencuba Umar pula. Memang berkesan, setelah 3 minggu menggunakan Umar, saya dapat buang air dengan lebih selesa serta tiada masalah tidur lagi. 


Cara-cara Penyediaan
Campurkan satu sachet Umar dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum.  Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.



SMS OR WHATSAPP 010-4034420 (SIS AZIE)

No comments:

Post a Comment